Nood aan een herstelling?

Laat het ons weten via dit contactformulier.

 

Omschrijving van uw probleem:


Belangrijk! Hoe gedetailleerder u het probleem kan omschrijving, hoe sneller we dit voor u kunnen oplossen.

Leg aub uit wat wel werkt, en wat niet.

 

Praktisch:

  1. Na ontvangst van uw aanvraag tot herstelling zullen we u opbellen om de werking van de zetel te overlopen.
  2. Na dit gesprek kunnen we het probleem al goed inschatten.
  3. We maken een afspraak om langs te komen.
Verplaatsingskosten:
  • Hoeveel? We vragen 20 euro verplaatsingskosten. 
  • Waarom? Twintig euro dekt niet de kosten, maar dat hoeft niet.   Een vast bedrag is transparant en duidelijk.  Het zorgt ervoor dat we minder gecontacteerd worden om de stekker in het stopcontact te steken, zodat we sneller tijd kunnen maken voor de echte problemen. 
  • Hoe? U kan dit betalen aan de hersteller tijdens het bezoek, of voorafgaande het bezoek per overschrijving.