FAQ

Vragen & Contact

Email

Je kan ons mailen op info@swiss-relax.be of vul onderaan het contactformulier in. 

Betaalmethoden

Indien je een relax- of sta-op stoel via de webshop koopt, dan kun je met je creditcard (MasterCard / VISA) of via 'PIN' betalen. Betalen via PIN, betekent dat je pas tijdens de bezorging via een mobiele pinautomaat kan betalen.

Voor woonzorgcentra en serviceflats: Achteraf betalen: Je ontvangt na de levering de factuur per email.

Wat met mijn oude zetel ?

  • Je kan een oude fauteuil (1zit) meegeven met de chauffeurs tijdens de levering van uw bestelling. 
  • Deze dienst kost slechts 39 euro en kan je kiezen bij het plaatsen van een bestelling (klik hier).

Zijn er meer kleuren/afmetingen mogelijk dan afgebeeld?

Enkel de kleuren/afmetingen zoals terug te vinden op de website zijn mogelijk.
 

Hoe retourneer ik een artikel?

 
 

Waarom zijn andere merken zoveel duurder? 

  • Klassieke reclame, zoals advertenties in magazines of kranten, is duur.  Swiss-relax heeft de voorkeur voor mond-tot-mond reclame en tracht dure reclame zoveel mogelijk te vermijden.  Een goed product is de beste reclame.
  • Je zal ons ook niet terugvinden in grote en dure winkelpanden. Dit zorgt meteen voor een forse besparing in de vaste kosten van een onderneming.
  • Onze fauteuils en tafels gaan rechtstreeks van de fabriek naar de eindconsument. Hierdoor vermijden we verschillende dure tussenpersonen.

 

Bovenstaande uitgaven hoeven we niet door te rekenen in de verkoopprijs van onze producten.  Dit laat ons toe om kwalitatief hoogstaande producten aan te bieden aan democratische prijzen.

Mijn stoel doet niets, wat kan ik zelf controleren?

Heb je een stoel dat werkzaam is op een stopcontact? Controleer eerst of de stekker in het stopcontact zit. Blijft het probleem bestaan? Leg je stoel dan voorzichtig op de rug en controleer aan de onderkant of alle kabelstekkers nog in de regelkast vastzitten. Doet je stoel daarna nog steeds niets? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen? 

  • Alle producten zijn op voorraad en kunnen we meteen bezorgen. 
  • Je kiest zelf de datum van levering tijdens het bestellen.  
  • Meer info over de levering (klik hier)